loading...
فروشگاه ایران من
iranm بازدید : 43 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مستند زندگی نامه استیو جابز بنیانگذار و مدیر موفق شرکت اپل(اورجینال)+اشانتیونEBOOK

مستند زندگی نامه استیو جابز بنیانگذار و مدیر موفق شرکت اپل(اورجینال)+اشانتیونEBOOK

دسته فیلم و کارتن زیردسته فیلم مستند

شماره مجوز: 155/847364

فیلم مستند زندگی نامه استیو جابز بنیانگذار و مدیر موفق شرکت اپل

(وی اخیرا بر اثر سرطان لوز المعده درگذشت)

پس از درگذشت مدیر عامل موفق شرکت اپل، شبکه سی ان بی سی، مجموعه ای مستنداز زندگی این مرد بزرگ تهیه کرده، که اخیرا از همین شبکه پخش شد.

برای گرامیداشت یاد این مدیر خلاق و مرد موفق، وطن دانلود مجموعه فوق رابرای دانلود آماده کرده است. امیدواریم که همه شما بتوانید با شکوه زندگیکنید.

شرح مختصری از زندگی استیو جابز:

استیو پاول جابز کارآفرین، مخترع، بنیانگذار ومدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای شرکت اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود.
جابز به همراه استیو وزنیاک با تاسیس شرکت اپل در سال ۱۹۷۶ و ارائهٔرایانهٔ اپل II، به مورد پسند عام قرار گرفتن مفهوم رایانهٔ خانگی کمکبسیار کرده‌است. بعدها، او یکی از اولین افرادی بود که به ارزش تجاریبالقوهٔ واسط گرافیکی کاربر و موشواره‌ای که در مرکز تحقیقات شرکت زیراکسدر پالوآلتو ساخته شده بود، آگاه گشت و بر افزوده شدن این فناوری‌های نوینبه رایانه‌ٔ اپل مکینتاش نظارت کرد. در سال ۱۹۸۵ از شرکت کناره گیری کرد وشرکتنکست را تاسیس کرد. همچنین او نائب‌رئیس و مدیر عاملاستودیویپویانمایی پیکسار و به عنوان عضو هیئت مدیره والت دیزنی نیز بوده‌است.شرکت پیکسار یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ٔ تولید محصولات سینمایی‌ایاست که از پویانمایی رایانه‌ای استفاده می‌کنند.پس از ادغام پیکسار و والتدیزنی استیو تهیه کنندگی داستان اسباب‌بازی یک را بر عهده می‌گیرد. در ۲۴ژانویه ۲۰۰۶، شرکت والت دیزنی تمامی سهام شرکت پیکسار را به مبلغ ۷٫۴میلیارد دلار (به شکل سهام در دیزنی) خریداری نمود.
پس از کسب موفقیت در بازار نرم افزار در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل را خریداریکرد.و از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۱ به عنوان مدیرعامل در این شرکت مشغول بود. جابزبه نجات‌دهندهٔ اصلی این شرکت معروف شده‌است. خصوصاً پس از به نتیجه رسیدنآی‌پاد، ایده‌ای که وی اصرار و علاقه‌ای شخصی به آن داشته‌است.در۲۴ اوت،۲۰۱۱، جابز، استعفای خود را به عنوان مدیر عامل اپل اعلام کرد.در نامهاستعفای خود به شدت تاکیید می‌کند که اپل طرح‌های اجرایی خود را دنبالمی‌کند و از تیم کوک به عنوان جانشین خود نام برد.در ۵ اکتبر ، ۲۰۱۱، اپلخبر فوت استیوجابز رااعلام کرد.او در سن ۵۶ سالگی در اثر سرطان لوزالمعدهدر گذشت. روحش شاد و یادش گرامی.
خرید پستی مستند و زندگینامه استیو جابز (مدیرعامل اپل)







و اما محصولی كه با این مجموعه جهت هر چه بالاتر بردن سطح مخاطب ارائه میشود مجموعه 4000 كتاب الكترونیكی تخصصی و عمومی می باشد كه خود این مجموعهارزشمند دارای قیمت بالایی می باشد كه شما می توانید با خرید این محصولاین مجموعه را به صورت هدیه از ما دریافت كنید در ادامه توضیحاتی در مورداین گنجینه ارزشمند آمده است


شاید برای شما هم پیش آمده که برای یافتن یک کتاب خاص به چندین کتابفروشیمراجعه کرده اید و بعد از گذراندن چندین ساعت، خسته و کوفته با دست خالیبه خانه بازگشته اید!
ما برای حل مشکل شما، چاره ای اندیشیده ایم…
ما مجموعه ای جامع و کامل از کتابهای الکترونیک، به صورت کاملا دسته بندیشده در موضوعات مختلف را آماده کرده ایم تا شما با صرف زمانی اندک و صدالبته هزینه ای بسیار کم، کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید.
حتی گاهی پیش می آید که بدون هیچ ذهنیت قبلی به کتاب فروشی میروید و با دهها هزارتومان هزینه تعداد انگشت شماری کتاب میخرید. میتوانید با هزینه ایزیر ده هزار تومان صاحب ۱۰۰ جلد؟ نه!! ۱۰۰۰ جلد؟ نه!! 4000 جلد کتاب شویدو هر گاه که خواستید رایانه تان را روشن کنید و بر اساس موضوع دلخواه یامورد نیازتان یک کتاب را پیدا کرده و مطالعه نمایید.
ما امکانی را فراهم کرده ایم که شما بتوانید با یک بار صرف زمان و هزینه4000 جلد کتاب فارسی در موضوعات مختلف را خریداری و تا مدتها از آناستفاده کنید.
موضوعات این کتابها عبارتند از:
اجتماعی
ادبیات
بانوان
نونهالان
پزشکی و بهداشت
تاریخ
تجارت و بازاریابی
داستان و رمان
شعر و غزلیات
هنر و تاریخ هنر
مذهبی
مدیریت
موفقیت و کامیابی
تجارت و بازرگانی
زبان
فکر و اندیشه
کامپیوتر و علوم مربوطه
اینترنت
جغرافیا
علوم نامانوس
نقد و بررسی
اطلاعات عمومی
مقالات علمی فرهنگی هنری

کتب این مجموعه به صورت PDF و EBOOK میباشند

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 9,200 تومان

درصد :56

روش خرید:برای خرید مستند زندگی نامه استیو جابز بنیانگذار و مدیر موفق شرکتاپل(اورجینال)+اشانتیونEBOOK، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش،ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید،سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرمخرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مستند زندگی نامه استیو جابز بنیانگذار و مدیر موفق شرکت اپل(اورجینال)+اشانتیونEBOOK



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 826
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 718
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,469
  • بازدید ماه : 2,124
  • بازدید سال : 17,483
  • بازدید کلی : 59,673