loading...
فروشگاه ایران من
iranm بازدید : 40 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش مكالمه انگلیسی در خواب و رویا

آموزش مكالمه انگلیسی در خواب و رویا

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

موزش زبان در خواب به همراه زبان نصرت قابل نصب روی موبایل
sleepEnglish یا آلبوم یادگیری مكالمه انگلیسی درخواب مجموعه ای است بینظیر وكامل از 50 درس وتمرین آموزش مكالمات زبان انگلیسی كه درسها بصورتگفتاری وبه فرمت فایل های صوتی mp3 (( قابل استفاده باتمام وسایل پخش سیدی های صوتی )) وبه 2 زبان فارسی وانگلیسی همزمان ارائه می شود. این صداهابا تلفیق دو تكنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی درداخل جمجمه یا BinauralSounds وتكنیك منحصر به فرد همسازی وهمگامی مغزی Brain Synchronizingازطریق هدفون برای مغزهنگام خواب ، قابل شنیدن می باشند وبه دلیل همراهداشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها ،
مغز شما رادرعالی ترین شرایط كاری ( یعنی درخواب ودرزمان استراحت )‌وبه راحت ترین شیوه ، با واژه ها وجملات اساسی زبان آشنامی سازد.
شما وقتی از خواب بیدار می شویددركمال حیرت می بینیدكه نسبت به روز قبلهزاران لغت جدید برایتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظممفاهیم مكالمات روزمره ونوشته های انگلیسی را درك می كنید!!
متن درسها نیز برای مراجعه بصورت فایل قابل چاپ و تكثیر درداخل مجموعه قرارداده شده است .
دیگریادگیری زبان انگلیسی دشوار نخواهدبود.
به كمك ضمیر ناخودآگاه درخواب انگلیسی بیاموزید!!
توضیحات تكمیلی
امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسانخواب است امواج مغزی او شکل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیدهفقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واکنش های بدن خود را تنظیم میکند.
حال تصور کنید که یک دوره کامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شکلآموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسیارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدولهشود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند.
در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق ، امواج ضمیمه و پوش آن را نیزبدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد.
اکنون فرض کنید با تکنیک ‌binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی بهشکلی درآیند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فردخوابیده احساس کند که به جای یک صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرونمی آیند (یعنی درست حالتی که انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگویدرونی روزانه خود را شکل می دهد).
در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدونهیچ پیشداوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می کند. و چندساعت بعد که فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزارانواژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم ترهنگام برخورد با یک مطلب احساس می کند که قبلا آن را جایی شنیده است وبرایش بسیار آشنااست. با توجه به اینکه این شیوه یادگیری مستقیما در داخلمغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد ، اثر بخشی آن فوق العادهاست. این در حالی است که درس های آموزشی انتخابی همزمان فارسی و انگلیسی
هستند و در نتیجه فرد احساس می کند که درس های انگلیسی داده شده در حقیقتبخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغات فارسی او هستند و به قولیدیگر زبانی جدید نیاموخته بلکه همان زبان مادری اش را توسعه داده است کهاین شکل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شکل ممکن برای آموختن یک زبانجدید است.
مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس وزبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شکل آموزش سریع زبانانگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود.
هر چند کلیه درس ها به صورت MP3 و قابل پخش با کلیه سی دی های پخش صوتیتهیه شده اند اما در داخل همان سی دی برای کسانی که کامپیوتر دارند ، فایلهای درسی نیز به صورت قابل کپی و قابل چاپ گنجانده شده اند.

و همچنین به عنوان هدیه به همراه این مجموعه سی دی آموزش مکالمه زبان نصرت قابل نصب روی موبایل را نیز دریافت میکنید

مکالمه زبان نصرت :
ایا واقعا میخواهید انگلیسی را بیاموزید ؟ به همان سادگی كه فارسی صحبتمیكنید بدون ترس و خجالت . بدون نیاز به تمرین خواندن و نوشتن . بدون نیازبه معلم . با روش اعجاب آور نابغه زبان شناس انگلیسی و فارسی شده توسطاعجوبه تقویت حافظه و ابداع كننده روشهای نوین تند خوانی ایران استاد نصرت. ایا میدانید به یك دهم قیمت میتوانید صاحب جدیدترین و موثر ترین محصولبهترین موسسه آموزش زبان كشور شوید. این متد را یك نابغه زبان شناسانگلیسی اختراع كرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرتبخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتكر نمونه انتخاب شده .شما بعد از تهیه این بسته كه بصورت 45 عدد نوار ضبط صوتی یا 4 عدد cd شامل90 فایل mp3 هست و گوش كردن طبق متد به آن چه چیز می آموزید و چه تغیری درزبان شما روی میدهد .؟ شما به راحتی فیلم های آمریكایی به زبان اصلی راخواهید فهمید . شما به راحتی به انگلیسی صحبت میكنید و كاملا میتوانیدارتباط برقرار كنید . احساس میكنید معجزه ای روی داده است . چیزی كه بعداز سالها حضور در كلاسهای زبان در دست یابی كامل به آن موفق نشده بودید درظرف كمتر از ۳ ماه به بهترین نحو با كمترین زحمت محقق خو باور كردنش كمیمشكل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید . نصرت معتبر ترین موسسه تندخوانی و زبان كشور است . آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این مواردرا تضمین میكند . چنین انسانی بعد از سالها كار پر افتخار هیچوقت اعتبارشرا به بازی نمیگیرد . این متد تا به حال در ایران و خارج از كشور ( بیشترخارج از كشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده كردهاست . نه نیاز به تمرین هست . نه نیاز به دوباره گوش كردن . نه نیاز بهنوشتن . در واقع شما سعی نمیكنید چیزی بیاموزید بلكه این نوار با فرمولیكه در قرار گیری كلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی استانگلیسی را به شما می آموزد . راز موفقیت این متد چیست ؟ این متد معجزهمیكند . چون با شخص شما طرف نمیشود . بدون آن كه احساس كنید با مغز شماطرف میشود . كلمات و جملات با فاصله زمانی خاص تكرار میشوند و شما آنها رامی آموزید بدون آن كه خود بفهمید چطوری . راز در زمانهای خاص است كهفرمولش هیچگاه لو نرفته است . شما برای هر جلسه در این سه ماه یك فایلصوتی mp3 دارید . و فقط حق دارید یك بار آن را گوش كنید و فاصله های زمانینباید ازبین رود . اصلا استعداد شما مهم نیست .

فروشنده: دردونه

قیمت: 4,500 تومان

درصد :45

روش خرید: برای خرید آموزش مكالمه انگلیسی در خواب و رویا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش مكالمه انگلیسی در خواب و رویا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 826
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 997
  • بازدید ماه : 1,652
  • بازدید سال : 17,011
  • بازدید کلی : 59,201