loading...
فروشگاه ایران من
iranm بازدید : 247 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
پکیج جامع آموزش زبان

پکیج جامع آموزش زبان

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

این پکیج فوق العاده که در واقع مجموعه ای از 3 محصول است را به دلیلاستقبال زیادی که از آنها شده است و همچنین با تجربه کیفیت بالایی که درنحوه آموزش زبان دارد را یکجا جمع کرده ایم تا با هزینه ای مناسب در دسترسشما عزیزان قرار دهیم و مطمئن هستیم شما هم چون دیگرانی که از این پکیجاستفاده میکنند راضی خواهید بود در ادامه جزییات کامل این پکیج شرح دادهمیشود

این محصول شامل موارد زیر است که بصورت کامل در زیر شرح داده شده است
- مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی English For You ( بهمراه نسخه قابل نمایش در موبایل ) :

مجموعه‌ English For You و یا به اختصار، EFU برترین مجموعه ویدئویی آموزشزبان انگلیسی است که حقیقتاً نیاز به استاد و کلاس را به طور کامل برطرفمی‌کند. در این مجموعه شما انگلیسی را از اساتید انگلیسی زبان یادمی‌گیرید و مطمئناً تفاوت آن را با مؤسسات ایران که اکثراً اساتیدیدانشگاهی دارند متوجه خواهید شد.

EFU در سه سطح مبتدی (30 جلسه)، مقدماتی (30 جلسه) و متوسط (20 جلسه) و درمجموع 80 جلسه تهیه شده است و هر سطح توسط یک استاد تدریس می‌شود. نحوه‌یفیلمبرداری به نوعی است که شما کاملاً احساس حضور در کلاس درس را دارید.چرا که در تمامی جلسات، زبان‌آموزانی در سطح همان جلسه، کلاس را همراهیمی‌کنند.
این مجموعه را به سه گروه به صورت ویژه پیشنهاد می‌کنیم، گروه اول،زبان‌آموزانی که به کلاس‌های آموزش مکالمه به دلایل مختلف (این دلیلمی‌تواند کم‌رویی جهت حضور در این کلاس‌ها باشد) دسترسی ندارند، گروه دوم،زبان‌آموزانی که چند دوره کلاس رفته‌اند و قصد دارند انگلیسی خود را مطابقبا بهترین الگوی آموزشی کنند و گروه سوم (که طبق تجربه‌ی خودم به عنوانمدرس کلاس‌های مکالمه انگلیسی است) به اساتید و مربیان کلاس‌های مکالمهزبان این مجموعه را پیشنهاد می‌کنم. این مجموعه می‌تواند شیوه‌ی تدریس شمارا متحول کند! با ترکیب این شیوه‌ی تدریس و شیوه‌ی خودتان، یکی از بهترینمدرسین مکالمه زبان شوید.
- آموزش گرامر زبان انگلیسی بصورت فیلم- Complete English Grammar Series

بسته آموزش گرامر زبان انگلیسی شامل ده بخش میباشد که هر بخش به دو تا ۳زیر مجموعه تقسیم میشود. این درسها بصورت فیلم با ارایه مثالها و زیرنویسهای فراوان آماده شده و به همراه هر درس کتاب الکترونیکی (PDF) مربوطه نیزارایه شده است. .متد آموزشی بی نظیر و قدم به قدم این بسته آموزشی کهبصورت خود آموز طراحی شده باعث شده این مجموعه به یکی از منابع مهم برایکسانی که قصد شرکت در امتحانات تافل , GED, SAT, GRD را دارند تبدیل شود
English Grammar: Sentence Structure

* English Grammar: Parts of Speech

* English Grammar: Sentence Complements

* English Grammar: Verbs

* English Grammar: Pronouns

* English Grammar: Agreement

* English Grammar: Modifiers

* English Grammar: Parallel Structure

* English Grammar: Punctuation

* English Grammar: Spelling & Capitalization

به همراه هر قسمت کتاب الکترونیکی مربوطه نیز ارایه شده است..این مجموعه بر روی کامپیوتر و پلیر های خانگی اجرا میشود.

3- جامع ترین دوره ی آموزشی IELTS :



آیلتس (به انگلیسی: IELTS مخفف International English Language TestingSystem) (نظام بین المللی ارزشیابی زبان انگلیسی) در حال حاضر یکی ازمعتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزارمی‌شود.نمره بندی این آزمون از ۰ تا ۹ سطح را شامل می‌شود که نمرهٔ قبولیبرای آزمون وجود ندارد...اما به طور معمول سطح ۵ نمرهٔ متوسط و ۶ به بالاخوب تلقی می‌شود. دانشگاه کمبریج ، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هارواردآیلتس با حداقل سطح ۷ را می‌پذیرند.



آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در مقابل تافل، آزمونآمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورایفرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

آزمون IELTS برای ارزیابی توانایی های انگلیسی کسانی طراحی شده است کهمایلند در محیط های انگلیسی زبان کار یا تحصیل نمایند. آزمون IELTS چهارمهارت زبانی یعنی خواندن ، نوشتن ، شنیدن و مکالمه را در ۹ سطح مختلف ، ازکسانی که هیچگونه سر و کاری با زبان انگلیسی ندارند تا کسانی که از آن درسطح تخصصی استفاده می کنند ، در بر می گیرد.
ELTS در موسسات آموزشی کشورهای بریتانیا ، استرالیا ، نیوزیلند و بطور روزافزونی در کشور کانادا بعنوان مهارت های زبانی لازم برای ورود به هزاراندوره آموزشی در دانشگاه ها و کالج های مختلف مورد قبول می باشد .IELTSهمچنین توسط شورای عمومی پزشکی بریتانیا و نیز شورای پزشکی استرالیاپذیرفته شده است.



آزمون IELTS در نزدیک به ۲۰۰مرکز در بیش از ۱۰۰ کشور جهان و از جمله ۲۹ مرکز در بریتانیا برگزار می شود.



IELTS بطور مشترک توسط بریتیش کانسیل ، سندیکای امتحانات محل کمبریج (UCLES) و موسسه آموزشی IDP استرالیا اداره می شود.



محتوای این مجموعه:



ارائه 3 سری آموزش به صورت فیلم، متن، صدا، تست و نکات



- تعداد 80 عدد فیلم در مجموعه 3 سری آموزش



- متن فیلم ها



- صدای فیلم ها



- تستهای مربوطه به همراه پاسخ



- نکات فیلمها



- نقشه و پلن آموزش



-تمرین



به طور دقیق 3 سری آموزش IELTS شامل :



Series 1 : Activities - Audio - Notes - Transcripts - Video



Series 2 : Activities - Audio - Notes - Transcripts - Video



Series 3 : Activities- Notes - Transcripts - Video

بله دیگر نیازی نیست هزینه های بالایی برای آموزش زبان و تهیه این مجموعهها بپردازید اکنون شما میتوانید این مجموعه را در قالب 8 دی وی دی قابلپخش در پلیر های خانگی و کامپیوتر + نسخه قابل پخش در موبایل با قیمت8000ا تومان تهیه کنید





فروشنده: می شاپ2

قیمت: 8,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج جامع آموزش زبان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج جامع آموزش زبان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 826
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 718
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,337
  • بازدید ماه : 1,992
  • بازدید سال : 17,351
  • بازدید کلی : 59,541