loading...
فروشگاه ایران من
iranm بازدید : 48 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش زبان در خواب

آموزش زبان در خواب

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در خواب
با ضمیر ناخوداگاه خود زبان یاد بگیرید !!!
دیگر یادگیری زبان انگلیسی دشوار نخواهدبود.
آلبوم یادگیری مكالمه انگلیسی درخواب مجموعه ای است بی نظیر وكامل از 18درس وتمرین آموزش مكالمات زبان انگلیسی كه درسها بصورت گفتاری وبه فرمتفایل های صوتی mp3 (( قابل استفاده باتمام وسایل پخش سی دی های صوتی ))وبه 2 زبان فارسی وانگلیسی همزمان ارائه می شود. این صداها با تلفیق دوتكنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی درداخل جمجمه یا Binaural Soundsوتكنیك منحصر به فرد همسازی وهمگامی مغزی Brain Synchronizing ازطریقهدفون برای مغزهنگام خواب ، قابل شنیدن می باشند وبه دلیل همراه داشتنامواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما رادرعالی ترین شرایطكاری ( یعنی درخواب ودرزمان استراحت )‌وبه راحت ترین شیوه ، با واژه هاوجملات اساسی زبان آشنامی سازد.
شما وقتی از خواب بیدار می شویددركمال حیرت می بینیدكه نسبت به روز قبلهزاران لغت جدید برایتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظممفاهیم مكالمات روزمره ونوشته های انگلیسی را درك می كنید!!

متن درسها نیز برای مراجعه بصورت فایل قابل چاپ و تكثیر درداخل مجموعه قرارداده شده است .
دیگریادگیری زبان انگلیسی دشوار نخواهدبود.
به كمك ضمیر ناخودآگاه درخواب انگلیسی بیاموزید!!

امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می كند. وقتی انسانخواب است امواج مغزی او شكل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیدهفقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واكنش های بدن خود را تنظیم میكند.

حال تصور كنید كه یك دوره كامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شكلآموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسیارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدولهشود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند.در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق ، امواج ضمیمه و پوش آن را نیزبدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد.اكنون فرض كنید با تكنیك binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی به شكلیدرآیند كه تمام محفظه اسكلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فردخوابیده احساس كند كه به جای یك صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرونمی آیند (یعنی درست حالتی كه انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگویدرونی روزانه خود را شكل می دهد).

در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدونهیچ پیشداوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می كند. و چندساعت بعد كه فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزارانواژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم ترهنگام برخورد با یك مطلب احساس می كند كه قبلا آن را جایی شنیده است وبرایش بسیار آشنااست. با توجه به اینكه این شیوه یادگیری مستقیما در داخلمغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد ،
اثر بخشی آن فوق العاده است. این در حالی است كه درس های آموزشی انتخابیهمزمان فارسی و انگلیسی هستند و در نتیجه فرد احساس می كند كه درس هایانگلیسی داده شده در حقیقت بخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغاتفارسی او هستند و به قولی دیگر زبانی جدید نیاموخته بلكه همان زبان مادریاش را توسعه داده است كه این شكل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شكلممكن برای آموختن یك زبان جدید است.

مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس وزبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شكل آموزش سریع زبانانگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود.
هر چند كلیه درس ها به صورت MP3 و قابل پخش با كلیه سی دی های پخش صوتیتهیه شده اند اما در داخل همان سی دی برای كسانی كه كامپیوتر دارند ، فایلهای درسی نیز به صورت قابل كپی و قابل چاپ گنجانده شده اند.

فروشنده: نی شاپ

قیمت: 6,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آموزش زبان در خواب، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان در خواب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 826
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 691
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,305
  • بازدید ماه : 1,960
  • بازدید سال : 17,319
  • بازدید کلی : 59,509