loading...
فروشگاه ایران من
iranm بازدید : 35 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش تصویری شغل های پر درآمد در منزل

آموزش تصویری شغل های پر درآمد در منزل

دسته خدمات زیردسته اشتغال




آموزش تصویری شغل‌های پر درآمد در منزل



مجموعه‌ای استثنایی و باور نکردنی از : آموزش ویدئویی ۸ شغل درآمد بدوننیاز به سرمایه و قابل انجام در منزل در قالب یک دی وی دی قابل اجرا درکامپیوتر ویژگیهای این مجموعه آموزشی : بهترین فرصت درآمد سازی در منزلبدون نیاز به سرمایه اولیه عدم نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش درکلاس های حضوری آموزش ویدئویی بسیار ساده و قابل فهم قابلیت انتخاب و شروعفعالیت شما در چندین شغل پردرامد لیست آموزشهای داده شده در این مجموعه بهشرح زیر می باشد:





1- کامل ترین آموزش ویدئویی کشت قارچ در منزل با فراگیری این آموزش درکمترین زمان ممکن تمام جزئیات تخصصی مورد نیاز برای ایجاد مزرعه کشت قارچدر هر مقیاسی که اراده کنید (از مقیاس کوچک آپارتمانی تا مقیاس هایکارگاهی وحتی صنعتی ) را می توانید یکجا دراختیار داشته باشید.



2 – آموزش چاپ سیلک در منزل آموزش ویدئویی چاپ سیلک روی سطوح صاف و مسطحمانند سی دی ، دی وی دی، بشقاب های صاف ، بدنه خودرو ، آئینه و شیشه، ورقهای آلومینیم و … که در این آموزش شما با تمام اصول کار تولید توری مادر واستفاده چندین باره از آن و کل ریزه کاری ها و جزئیات این حرفه پردرآمدآشنا می شوید. اصول کارکرد میز چاپ و نحوه ساخت آن در منزل به کمک وسایلساده از جمله آموزش های ارزشمند این مجموعه به شمار می آید به نحوی که شمابا حداقل هزینه می توانید با کمترین وسایل ممکن میزکار چاپ سیلک در هراندازه‌ای که بخواهید رابسازید و سفارش های متنوع در مقیاس های مختلف راقبول کنید



. 3 – آموزش ساخت مهر ژلاتینی در منزل در این آموزش شما به خوبی نحوه ساختانواع مهرهای ژلاتینی ، با کمترین هزینه ممکن را فرا خواهید گرفت.



4 – آموزش شمع سازی در منزل شمع سازی جزو هنرهای بسیار قدیمی بشریت است.در واقع سابقه شغل پردرآمد شمع سازی به روزهای اول کشف روشنایی می رسد.اندکی چربی و یک رشته نخ یا الیاف جاذب روغن برای ساخت یک شمع کفایت میکند. اما با کشف برق و وفور انواع لامپ های روشنایی اکنون ، شمع سازانباید به فکر استفاده از این ابزار روشنایی قدیمی در شکل و مدل های جدیدباشند. در حال حاضر شمع های فانتزی جزو پرمشتری ترین شمع های موجود دربازار هستند. شمع هایی که داخل گیلاس های شیشه‌ای جادهی شده اند و اعماقدریا یا آسمان و یا کوه و دشت را در دل خود منعکس می کنند و یا شمع هاییکه به شکل گل و میوه و وسایل منزل اند و…. ! شمع سازی یک هنر جهانی است.در این مجموعه بی نظیر ویدئویی شما به طور گام به گام با تمام جزئیات موردنیاز برای ساخت انواع متداول شمع های فانتزی آشنا شوید



5 – آموزش ساخت جعبه های فانتزی در منزل ساخت جعبه های فانتزی مخصوص نگهداری وسایل عتیقه ، هدایای گرانبها و اصولا هر نوع ماده و جسمی که نیازمندیک بسته بندی متفاوت و زیبا باشد از جمله هنرهای پردرآمد شاخه بسته بندیکالاهاست که با توجه به تعدد و تنوع فراوان کالاهای مصرفی و تزئینی موجوددر بازار ، تعداد مشتری آن تقریبا غیر قابل پیش بینی است. در این مجموعهویدئویی اصول ساده ساخت جعبه های فانتزی دستی به شما آموزش داده می شود وشما با درک سادگی قواعد این شغل می توانید هر طرح دلخواه دیگری را شخصا بهصورت جعبه درآورید و برای هر هدیه‌ای ، جعبه‌ای شکیل و زیبا طراحی کنید کهبعضی اوقات ارزش خود جعبه به اندازه هدیه داخل آن باشد. ساخت جعبه هایفانتزی جزو مشاغل پردرآمد بازار است.



6- آموزش کامل و جامع شارژ تونرهای لیزری در منزل



7- آموزش هویه کاری روی پارچه در منزل هویه کاری روی پارچه یعنی استفادهاز هویه های ضعیف لحیم کاری برای انتقال طرح های آماده روی پارچه از طریقسوزاندن مسیرها بر اساس قالب های فلزی آماده.با کمی ظرافت و حوصله و ذوق وسلیقه می توانید تمام وسایل عروس ، سجاده و جانماز ، وسایل اتاق خواب ،وسایل آشپزخانه و غیره را با این هنر بسازید و بخشی از بازار بزرگی را کهدر حال حاضر بسیار هم پرمشتری است را از آن خود سازید.



8 – آموزش روتوش تصاویر در فتوشاپ در این آموزش شما با اصول روتوش تصاویردیجیتالی در فتوشاپ و همچنین مونتاژ تصاویر با یکدیگر – تنظیم رنگها وتغییراتی که می توان برای بهینه کردن یک تصویر دیجیتالی توسط فتوشاپ انجامداد را بخوبی خواهید آموخت.

اورجینال
شماره مجوز: 155/7836

فروشنده: اصفهان شاپ

قیمت: 9,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری شغل های پر درآمد در منزل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تصویری شغل های پر درآمد در منزل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 826
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,003
  • بازدید ماه : 1,658
  • بازدید سال : 17,017
  • بازدید کلی : 59,207