loading...
فروشگاه ایران من
iranm بازدید : 52 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
زنان و نوسی مردان مریخی( استاد حلت )

زنان و نوسی مردان مریخی( استاد حلت )

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

سمینار زنان و نوسی مردان مریخی احمد حلت

چگونه با اقتدار در دل همسر تان نفوذ کنید؟

در دنیا ی مریخی ها و ونوسی ها چه می گذرد؟

نیازهای همسرتان را شناسایی کرده و به بهترین شکل آنها را بر طرف سازید

به هیچ قیمتی و تحت هیچ شرایطی ، حریم و حرمت همسرتان را نشکنید

تفاوت های شخصیتی یکدیگر را بیا موزید و به آن تفاوت ها احترام بگذارید

خوشبخت آن زن و مردی که روز اول با یکدیگر عهد می بندند تا هر روز برای یکدیگر بهتر باشد

شبی 20 دقیقه رخ به رخ ، دست در دست با یکدیگر گفت وگو کنید آن گاه معجزات آن را شاهد باشید


زمانه عوض شده، با این حال مردان و زنان، تفاوت‌های اصلی و اساسی

خود را هم چنان حفظ کرده‌اند.
هنگامی که پسرها ازدواج می‌کنند امیدوارند دختری که با او ازدواج کرده‌اند همان طور که بوده بماند. در

حالی که دخترها آرزو می‌کنند، پسری که حالا همسرشان شده است،

تغییر کند، این سوال همواره ذهن پسرها را به خود مشغول داشته که

چگونه می‌توان دخترها را خوشبخت کرد؟ این در حالی است که دخترها

نیز پس از ازدواج، رفتار مرد را زیر ذره‌بین دارند !

زن و مرد با هم تفاوت دارند و اطلاع از كم و كیف این تفاوتها راهگشای تفاهم آنهاست.

در این مجموعه با بررسی روشهای بهبود روابط متقابل زوجها مباحث گوناگونی از زندگی زناشویی را مورد بحث قرار داده است.
با دیدن این سمینار و توجه به تفاوت های زن و مرد به مردان مریخی و زنانونوسی متفاوت از یكدیگر از احساس و اندیشه و درك و واكنش آشنا می شویمزیرا مردها كه از سیاره مریخ و زنها كه ازسیاره ونوس آمدند قرار است با همتفاوت هایی داشته باشند

فرض كنید مردها از سیاره مریخ آمده اند و زنها از سیاره ونوس . مریخی هاپشت تلسكوپ های خود بودند كه ونوسیها را دیدند و از آنها خوششان آمد . وبا سفینه های خود به سوی آنها رفتند . ونوسیها هم با آغوش باز از آنهااستقبال كردند . سپس با هم به زمین می آیند .
مدتی همه چیز خوب بود اما كم كم هوای زمین روی آنها اثر كرد و یك روز صبحوقتی بیدار شدند هم مریخی ها و هم ونوسی ها دیگر فراموش كرده بودن كه ازكجا آمده اند و از آن روز اختلافات آنها با هم شروع شد .

زن ها و مردها بدون توجه به آنكه قرار است با هم تفاوتهایی داشته باشند رودر روی یكدیگر ایستادند . همه ما در مواقعی از همسرمان دلگیر میشویم زیرااین حقیقت مهم را فراموش كرده ایم. انتظار داریم همسر، یعنی جنس مخالف ما، آنچه را ما میخواهیم او نیز بخواهد و آنچه را احساس میكنیم او نیز احساسكند . .

ما به اشتباه فكر میكنیم كه اگر همسرمان ما را دوست داشته باشد ، باید باما به شكلی رفتار كند كه وقتی ما كسی را دوست داشته باشیم با او رفتارمیكنیم .

مردها به اشتباه فكر میكنند زن ها باید مانند آنها بیندیشند و ارتباطبرقرار كنند و زن ها هم به اشتباه فكر میكنند مردها باید مانند آنها احساسكنند . ..

اگر بتوانیم این تفاوتها را بشناسیم و به آنها احترام بگذاریم ، تا حدودزیادی از اختلافاتمان كم میشود . وقتی به یاد بیاوریم كه مردها از مریخ وزنها از ونوس آمده اند همه چیز روشن میشود .

از جمله رایج ترین شكایان زنان از مردان این است كه آنها گوش شنوا ندارند. یا اصلا گوش نمیدهند .و یا چند لحظه ای گوش میدهند و بعد چونان متخصصیچیره دست علت یابی میكنند و آنگاه با غرور تمام كلاه همه دانی بر سرمیگذارند و راه حل ارائه میدهند .

رایج ترین شكایت مردان از زنان این است كه زنان همیشه در صدد تغییر دادنمردان هستند . وقتی زنی مردی را دوست دارد ، خود را مسئول میداند تا او رادر این رشد كمك كند . زن كانون اصلاح خانواده ایجاد میكند و شوهر كانوناصلی توجه او میشود . بدون توجه به اینكه شوهر تا چه اندازه در برابر زنمقاومت میكند .

زندگی نامه استاد احمد حلت :

احمد حلت در 17 بهمن 1341 در یكی از مناطق مركزی شهر تهران به دنیا آمد.در رشته ریاضی و فیزیك فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارددانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات وروزنامه‌نگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه 1384/ می2006 مدرك دكترای روان‌شناسی بالینی خود دریافت كند.

او در سال 1368 برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تكنیك‌های موفقیتدر كنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانیآموزش دهنده راهكارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاكنونبیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تكنیك‌های موفقیت در كشور قرارگرفته‌اند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول وصاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینك رهبری تیم موفقیت ایران را عهده‌دار است.
در اغلب شهرها و دانشگاه‌های مهم كشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوینمختلفی كه در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فكر نوآوری و خلاقیتبوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشانبا هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهكدهموفقیت را در فروردین ماه 1380 به مردم خوب كشورمان هدیه داد. او معتقداست روزی دهكده جهانی موفقیت به بزرگترین مركز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهدشد و البته این حق مسلم ایرانیان است.
استاد حلت بیش از 200 برنامه در شبكه جهانی جام جم ارائه نمود و در اینبرنامه‌ها به ایرانیان ساكن كشورهای مختلف جهان رازهای كسب موفقیت وشادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامه‌ها پیداكرد. تا جایی كه به عنوان كارشناس منتخب شبكه جهانی جام جم انتخاب شد. هدفاصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگری در جامعه است. او معتقد است بهراز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته كه مصداق آیه و اما بنعمت ربك فحدث آنرا با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار می‌دهد.



- تقدیم به آنانکه خواهان رسیدن به تمامی آرزوهایشان هستند . . .

فروشنده: سی دی دریا

قیمت: 5,555 تومان

درصد :55

روش خرید: برای خرید زنان و نوسی مردان مریخی( استاد حلت )، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید زنان و نوسی مردان مریخی( استاد حلت )

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 826
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 718
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,478
  • بازدید ماه : 2,133
  • بازدید سال : 17,492
  • بازدید کلی : 59,682