loading...
فروشگاه ایران من
iranm بازدید : 51 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
طب قرآنی ( مجموعه سخنرانیهای استاد جمشید خدادادی)

طب قرآنی ( مجموعه سخنرانیهای استاد جمشید خدادادی)

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته پزشکی

مجموعه ای استثنایی از سخنرانی های استاد جمشید خدادادی به صورت MP3 در رابطه با مسایل پزشکی ارائه شده در قرآن و اسلام
بخشی از بیوگرافی استاد جمشید خدادادی از زبان خود ایشان:
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب جمشید خدادادی در سال ۱۳۳۵ در تهران متولد شدم.

بعد از گذراندن كلاس اول ابتدائی شروع به مطالعه كردم، جالب توجه این كهكتابهای سال اول را بسرعت حفظ شدم و شور و اشتیاق فراوانی به مطالعه بااین سن كم در من ایجاد شد و از خواندن لذت می بردم.

بعد از اتمام دوره ابتدائی وارد دبیرستان شدم، ازاین جا بود كه سر نوشت منورق خورد و آن این بود كه این سوال در من ایجاد شد كه چرا من باید مسلمانباشم؟ چون در یك خانواده مسلمان بدنیا آمده ام!

از همان ابتدای دبیرستان به مطالعه كتب دینی همت گماشتم و تا به امروزهنوز هم ادامه دارد. ازهمان ابتدای دبیرستان ایام تعطیل را مشغول به كارمی شدم وسعی می كردم كه به خود متكی باشم و در مجموع انسان خود ساخته ایبار آمدم. در حال حاضر متاهل هستم و دارای سه فرزند می باشم وعضو جامعهمخترعین و مبتكرین كشور هستم، دارای دو دیپلم افتخار یكی در صنعتهواپیمائی و دیگری در درمان بیماری آندومتریوز ( عامل نازائی در خانمها )با رژیم غذائی ساده و روزمره هستم.

مبتكر و بنیان گذاز طب قرآنی در جهان هستم كه حقیقتاَ طبی است شگفت.


در تاریخ ۱ / ۳ / ۱۳۶۹ تحقیقات را شروع كردم. و قرآن را مورد مطالعه قراردادم و به آیه ۲۲ سوره مباركه‌ بقره رسیدم و سپس به تفاسیر مراجعه كردممطالب قابل ملاحظه ای را ندیدم و اولین مشكل از این جا شروع شد، به فكرفرو رفتم كه چه باید كرد؟ تصمیم گرفتم كه طب قدیم را مورد مطالعه قراردهم، این طب بسیار جالب بود و سپس تصمیم گرفتم كه طب جدید را مورد مطالعهو بررسی قرار دهم، چرا؟

علت این بود كه اگر در محافل علمی می خواستم قرآن را به زبان علم روز بیانكنم حرفی برای گفتن داشته باشم. زیرا اكثر پزشكان عزیز از علم طب قدیماطلاعات عمیقی ندارند. زیرا در طول دانشكده پزشكی آن را مورد مطالعه قرارنداده و جالبتر اینكه عده ای هم آن را به عنوان طب پویا و موثر قبولندارند.

اما طب جدید امروزی مطالب ارزنده ای را در اختیارم قرار داد كه بنده ازمطالعه آن لذت می برم و بعد از چهارده سال مطالعه و آزمایش و تلاش بی وقفهطب قرآنی را ابداع كردم، طبی است بی نظیر و شگفت!

بنده از اول زندگی وقتی كه خود را شناختم این جمله گهربار حضرت علی (ع) درذهن من نقش بست و آن جمله این بود : مومن باید بی نیاز باشد. به همین خاطربنده حقیر از فنون و توانائیهای قابل ملاحظه ای و هنرهای زیادی بر خوردارهستم كه كمتر كسی این چنین است. از این بابت و جهات گوناگون خداوند راشاكرم.

در حال حاضر به تحقیقات و مطالعه مشغول هستم و خیلی از علل بیماریها راكشف كرده به وسیله غذای روزمره آنها درمان شده اند از جمله تعدادی ازدوستان پزشك.

از الطاف بیكران الهی نهایت سپاس و تشكر و شكر گذاری را دارم كه به بنده حقیر این لطف بی منتها را دادند.
با تشكر - جمشید خدادادی
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنینگارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.

فروشنده: سی دی وی دی سنتر

قیمت: 4,500 تومان

درصد :64

روش خرید:برای خرید طب قرآنی ( مجموعه سخنرانیهای استاد جمشید خدادادی)، پس از کلیکروی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان رادرب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را بهمامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید طب قرآنی ( مجموعه سخنرانیهای استاد جمشید خدادادی)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 826
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 718
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,559
  • بازدید ماه : 2,214
  • بازدید سال : 17,573
  • بازدید کلی : 59,763